Artykuły i poradniki Europejskie Centrum Konsumenckie:
O czym warto pamiętać, kupując (prezent) w internecie
M-S-M
Kilka słów:
Przed świętami, lecz i nie tylko, często wędrujemy w poszukiwaniu prezentu nie tylko alejkami centrów handlowych, lecz także tymi internetowymi. Jak znaleźć dobrą drogę do sprzedawcy, tak by nie musieć z niej zawracać, szczególnie gdy ten ostatni znajduje się za granicą. Okazuje się, że tak przed każdą podróżą, jak i do wyprawy po zakupy, podstawą sukcesu jest odpowiednie przygotowanie.
Polski konsument świadom swoich praw
M-S-M
Kilka słów:
Polski konsument na zakupach w Europie coraz częściej ma świadomość swoich praw.
Wysyłka wadliwego produktu, problemy z liniami lotniczymi, zaniżony standard hotelu – czyli na co się skarżą konsumenci, którzy podróżują i kupują w UE
M-S-M
Kilka słów:
W Światowy Dzień Konsumenta, obchodzony 15 marca, Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce podsumowuje, jakie skargi pojawiały się najczęściej w 2011 roku. Ponad 57 proc. z nich było związanych z umowami zawieranymi przez Internet
Strona: 1