Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Artykuły i poradniki Europejskie Centrum Konsumenckie:

O czym warto pamiętać, kupując (prezent) w internecie

M-S-M

Kilka słów:

Przed świętami, lecz i nie tylko, często wędrujemy w poszukiwaniu prezentu nie tylko alejkami centrów handlowych, lecz także tymi internetowymi. Jak znaleźć dobrą drogę do sprzedawcy, tak by nie musieć z niej zawracać, szczególnie gdy ten ostatni znajduje się za granicą. Okazuje się, że tak przed każdą podróżą, jak i do wyprawy po zakupy, podstawą sukcesu jest odpowiednie przygotowanie.

O czym warto pamiętać, kupując (prezent) w internecie

Więcej

Polski konsument świadom swoich praw

M-S-M

Kilka słów:

Polski konsument na zakupach w Europie coraz częściej ma świadomość swoich praw.

Polski konsument świadom swoich praw

Więcej

Wysyłka wadliwego produktu, problemy z liniami lotniczymi, zaniżony standard hotelu – czyli na co się skarżą konsumenci, którzy podróżują i kupują w UE

M-S-M

Kilka słów:

W Światowy Dzień Konsumenta, obchodzony 15 marca, Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce podsumowuje, jakie skargi pojawiały się najczęściej w 2011 roku. Ponad 57 proc. z nich było związanych z umowami zawieranymi przez Internet

Wysyłka wadliwego produktu, problemy z liniami lotniczymi, zaniżony standard hotelu – czyli na co się skarżą konsumenci, którzy podróżują i kupują w UE

Więcej

Strona: 1

Obiekty konferencyjne | Sale konferencyjne | Artykuły i Poradniki | Dodaj Obiekt/Salę | Reklama | Newsletter | Regulamin | Partnerzy | O nas / Kontakt

© 2011 - 2024 Aplit Wszelkie prawa zastrzeżone.